reklama

Friendship INC.

V uplynulých dňoch som sa stal obeťou nedorozumení a rôznych náhod, ktoré vyústili v moje preradenie do inej pracovnej skupiny. Uvažoval som nad tým a z časti si za to môžem sám, nakoľko som nebol dostatočne rozhodný. Jedna vec ma, ale prekvapila. Bola to reakcia mojich kolegov na túto správu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Farewell
Farewell 

V okamihu uvedomenia si, že už s tým asi nič nezmôžem ma zavalil pocit úzkosti, ktorý som len tak-tak držal na uzde. Bude to pre mňa natoľko veľká zmena, že v skutočnosti som sa snažil uzavrieť do seba, aby si náhodou niekto nerobil starosti. Veľa práce mi pomohlo s prekonávaním zmeny, ktorú som fakt nečakal. Od doby čo som nastúpil som bol prakticky len s jedným kolektívom a za tie dva roky sa vybudovali vzťahy a väzby, ktoré nechcete len tak ukončiť. Jasné, poviete si, veď keď budem „len" na inej zmene, tak nič nekončí. Skutočnosť ja, ale taká, že v drvivej väčšine prípadov platí príslovie „Zíde z očí, zíde z mysle". Tie najsilnejšie a najintímnejšie putá, ale zostanú stále. Snažím sa na to nemyslieť, ale v tej chvíli sa mi rovnako vybavia tváre ľudí, ktorých budem teraz vídať len veľmi sporadicky. Budú mi chýbať všetci, do jedného. V skutočnosti to nie je, až také tragické, veď napokon spoznám nových ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale teraz k tomu o čom mal byť tento článok. Všeobecne známe príslovie "V núdzi spoznáš priateľa" sa tu stalo realitou. Nikdy by som nečakal, že by kvôli mne niekto spisoval petíciu za účelom, aby moju osobu nepreradili. Možno sa Vám zdá, že je to akt posledného vzdoru, ale mne to tak ani z ďaleka nepripadalo. Za každým podpisom som cítil akúsi spolupatričnosť a typ vzťahu, ktorým ľudia často opovrhujú alebo si ho mýlia, ba až zabúdajú, že niečo podobné v skutočnosti funguje. Tým mám samozrejme na mysli - KOLEGIALITU. Ak ste s niekým zohraná partia, tak všetko klape ako má. Presne v takom kolektíve som sa ocitol aj ja a o to ľahšie bolo prekonávať problémy, prekážky a stres v práci. Každý má svoju pridelenú prácu a úlohu, ktorej sa musí venovať, ale v krátkych chvíľach nečinnosti si pokecáte s partiou ľudí, s ktorými si vybudujete vzťahy viac, či menej dôverné. V každom prípade je to ale vzťah kolega - kolega(iňa), z ktorých sa často stáva oj o mnoho viac. Ja osobne som spoznal kopec skvelých ľudí a až teraz keď mám odísť z tohto kruhu, si uvedomujem, že som robil málo pre to, aby som ich spoznal bližšie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V minulých týždňoch som skutočne zažil mnoho emocionálnych hnutí a výkyvov, nielen mojich, ale aj mojich známych a priateľov. Všetky tieto udalosti vo mne zanechali takú vlnu myšlienok, úvah a nápadov, že sa chcem o ne podeliť. Na teraz bolo cieľom môjho článku, aspoň na chvíľku sa zastaviť pozrieť okolo seba na ľudí, s ktorými ste dennodenne a pouvažovať nad tým čo vás spája, oddeľuje. Veď sú to napokon ľudia okolo nás, ktorí z nás robia osobnosti aké sme.

Lukáš Miklošovič

Lukáš Miklošovič

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudobný a filmový fajnšmeker, maniak na techniku a technológie, poctivý makač a mám rád chodenie na kávičku s priateľmi Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu